Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

מלינדה גייטס - About: Melinda Gates

מלינדה גייטס - About: Melinda Gates. מלינדה גייטס, רעייתו של מייסד מיקרוסופט, חושפת בספר חדש פרטים על היחסים בין בני הזוג. ביל ומלינדה גייטס, שבמשך עשורים החזיקו בהון מהגדולים מההיסטוריה, וניהלו פעילות נדבנות ענקית, הודיעו על כוונתם להתגרש לאחר 27 שנות נישואים. ריצ׳רד גרנל ריק אוקסק ריק ג'ייקובס ריק גייטס ריק ומורטי ריק מצ'אר ריק פיטינו ריק פרי ריקארד ורנש ריקארדו קרבאליו ריקה רזאל ריקוד ריקוד דגלים ריקוד מושחת ריקוד על מוט ריקוד רומנטי ריקול ריקושט ריקי ג'רווייס ריקי גל ריקי היקמן ריקי כהן ריקי כהן ריקי לייק ריקי ממן ריקי רוביו ריקרדו דה בורגוס ריקרדו מינאלי ריקרדו פרוייטי רישאר גאסקה. לפני נישואיהם של ביל גייטס, מלינדה השיגה הישגים מרשימים במיקרוסופט. ליבת פעילותה היא העצמת נשים וילדות במטרה לעזור להם למצות במלואו את הפוטנציאל הגלום בהן.

כתבה שלי לליידי גלובס, מלינדה גייטס החליטה להשקיע סכום אגדי של מיליארד דולר בקידום שוויון מגדרי בעשור הקרוב. (1) כי בעיות גדולות יכול להיות פתרונות פשוטים (2) כי מי יכול לעזור, צריך. כשילדים שורדים במספרים גדולים יותר, הורים מחליטים לגדל משפחות קטנות יותר, ציינה מלינדה גייטס במכתב. היא ידועה בעיקר בזכות עבודתה הפילנתרופית כמייסדת משותפת של 'קרן ביל ומלינדה גייטס'. גייטס , ממועד הקמתה ב⁻1994 ועד הפיכתה לקרן.

אורטל תמם: היה ברור לי שאני הולכת ללמוד רפואה
אורטל תמם: היה ברור לי שאני הולכת ללמוד רפואה from blinker.co.il
לגירושים השפעה פוטנציאלית על תחומים רבים שבהם פועלים בני הזוג ומשקיעים, ובהם נדלן, טכנולוגיה, בריאות, מדיניות אקלים ונושאים חברתיים כמו שוויון לנשים. עבור כל המשמעויות שלbmg, נא לחץ על עוד . הקרן שלהם מסייעת לסטודנטים לממן את לימודיהם באמצעות תוכנית מלגות השערים של גייטס. נא גלול מטה ולחץ כדי לראות כל אחד מהם. קרן ביל & מלינדה גייטס היא הקרן הפרטית הגדולה והעשירה בעולם, שהוקמה בידי ביל ומלינדה גייטס. אך האם זה צריך להיות כך? במשך שנים סיפור זה תקוע עם גייטס כי הוא משמש תזכורת חזקה של שני דברים: בהרצאה חשובה זו היא טוענת שהעולם צריך לבחון מחדש נושא זה, שבדעתה לקדם בעשור הקרוב.

מלינדה (רעייתו של גייטס) לא אהבה את זה גם.

עבור כל המשמעויות שלbmg, נא לחץ על עוד . אמרתי שלא, שזה יהיה דבר רע, שלא יעשה את זה, סיפר גייטס. גייטס , ממועד הקמתה ב⁻1994 ועד הפיכתה לקרן. לגירושים השפעה פוטנציאלית על תחומים רבים שבהם פועלים בני הזוג ומשקיעים, ובהם נדלן, טכנולוגיה, בריאות, מדיניות אקלים ונושאים חברתיים כמו שוויון לנשים. הקרן שלהם מסייעת לסטודנטים לממן את לימודיהם באמצעות תוכנית מלגות השערים של גייטס. על המחברת מלינדה גייטס, יור משותפת בקרן ביל ומלינדה גייטס, הקרן הפילנטרופית הפרטית הגדולה ביותר בעולם, הקדישה את חייה לקידום תהליכים משנֵי חיים למען בריאות ושגשוג משפחות, קהילות וחברות ברחבי העולם. אך האם זה צריך להיות כך? מלינדה גייטס היא אשתו של מייסד מיקרוסופט ביל גייטס. קרא הכל על מלינדה גייטס באתר גלובס: כתבה שלי לליידי גלובס, מלינדה גייטס החליטה להשקיע סכום אגדי של מיליארד דולר בקידום שוויון מגדרי בעשור הקרוב. אם אתה מבקר בגירסה האנגלית שלנו, וברצונך לראות הגדרות שלביל & מלינדה גייטס בשפות אחרות, לחץ על תפריט השפה בתחתית הימנית. מלינדה ובעלה נותרו גם הם מחויבים לשנות את מצב החינוך בארצות הברית. מלינדה פרנץ' גייטס היא יושבת ראש משותפת בקרן הצדקה הגדולה בעולם, קרן ביל ומלינדה גייטס, אותה ייסדה יחד עם בעלה ביל גייטס.

מלינדה גייטס, יושבת ראש משותפת בקרן הצדקה הגדולה בעולם, קרן ביל ומלינדה גייטס. מלינדה פרנץ' גייטס היא יושבת ראש משותפת בקרן הצדקה הגדולה בעולם, קרן ביל ומלינדה גייטס, אותה ייסדה יחד עם בעלה ביל גייטס. היא דומה לי בכך שהיא אופטימית והיא מתעניינת במדע, אבל היא טובה יותר עם אנשים. קרן ביל & מלינדה גייטס היא הקרן הפרטית הגדולה והעשירה בעולם, שהוקמה בידי ביל ומלינדה גייטס. אם אתה מבקר בגירסה האנגלית שלנו, וברצונך לראות הגדרות שלביל & מלינדה גייטס בשפות אחרות, לחץ על תפריט השפה בתחתית הימנית.

אורטל תמם: היה ברור לי שאני הולכת ללמוד רפואה
אורטל תמם: היה ברור לי שאני הולכת ללמוד רפואה from blinker.co.il
לפי הערכות של בלומברג, שווי הונו. ליבת פעילותה היא העצמת נשים וילדות במטרה לעזור להם למצות במלואו את הפוטנציאל הגלום בהן. מלינדה גייטס היא אשת השנה כי … כמנהיגה אפקטיבית ואסטרטגית, היא מוקדשת לפתרון הבעיות הקשות ביותר בעולם. מלינדה גייטס, יור משותפת בקרן ביל ומלינדה גייטס, הקרן הפילנטרופית הפרטית הגדולה ביותר בעולם, הקדישה את חייה לקידום תהליכים משנֵי חיים למען בריאות ושגשוג משפחות, קהילות וחברות ברחבי העולם. כתבה שלי לליידי גלובס, מלינדה גייטס החליטה להשקיע סכום אגדי של מיליארד דולר בקידום שוויון מגדרי בעשור הקרוב. במשך שנים סיפור זה תקוע עם גייטס כי הוא משמש תזכורת חזקה של שני דברים: אך האם זה צריך להיות כך? מלינדה גייטס מאמינה שרבות מסוגיות השינוי החברתי בעולם תלויות בכך שנאפשר לנשים לשלוט במספר הילדים שהן רוצות ללדת.

מלינדה גייטס נראית אישה סולידית, לא נוצצת מדי, שאולי הייתה מתגלגלת לחיי עקרת בית אפרורית בטקסס, אילמלא התחתנה עם נסיך ההיי טק השווה מליארדים.

מלינדה גייטס מאמינה שרבות מסוגיות השינוי החברתי בעולם תלויות בכך שנאפשר לנשים לשלוט במספר הילדים שהן רוצות ללדת. לפחות בתחום אחד אומרים לילדי משפחת גייטס לא. גייטס , ממועד הקמתה ב⁻1994 ועד הפיכתה לקרן. מלינדה גייטס (אישתו של ביל גייטס כמובן) התראיינה למגזין vogue וחשפה פרטים החיים בבית משפחת גייטס. דייב מכין כריכים עם בעלה ביל. מלינדה גייטס, יור משותפת בקרן ביל ומלינדה גייטס, הקרן הפילנטרופית הפרטית הגדולה ביותר בעולם, הקדישה את חייה לקידום תהליכים משנֵי חיים למען בריאות ושגשוג משפחות, קהילות וחברות ברחבי העולם. נא גלול מטה ולחץ כדי לראות כל אחד מהם. אך האם זה צריך להיות כך? מלינדה פרנץ' בדיוק הצטרפה לחברת הטכנולוגיה אחרי שסיימה לימודי מינהל עסקים, בעוד שביל גייטס ניהל את החברה שהקים 12 שנה קודם לכן. (1) כי בעיות גדולות יכול להיות פתרונות פשוטים (2) כי מי יכול לעזור, צריך. מלינדה גייטס היא אשת השנה כי … כמנהיגה אפקטיבית ואסטרטגית, היא מוקדשת לפתרון הבעיות הקשות ביותר בעולם. אמרתי שלא, שזה יהיה דבר רע, שלא יעשה את זה, סיפר גייטס. אם אתה מבקר בגירסה האנגלית שלנו, וברצונך לראות הגדרות שלביל & מלינדה גייטס בשפות אחרות, לחץ על תפריט השפה בתחתית הימנית.

מלינדה גייטס מאמינה שרבות מסוגיות השינוי החברתי בעולם תלויות בכך שנאפשר לנשים לשלוט במספר הילדים שהן רוצות ללדת. עבור כל המשמעויות שלbmg, נא לחץ על עוד . אם אתה מבקר בגירסה האנגלית שלנו, וברצונך לראות הגדרות שלביל & מלינדה גייטס בשפות אחרות, לחץ על תפריט השפה בתחתית הימנית. אמרתי שלא, שזה יהיה דבר רע, שלא יעשה את זה, סיפר גייטס. כתבה שלי לליידי גלובס, מלינדה גייטס החליטה להשקיע סכום אגדי של מיליארד דולר בקידום שוויון מגדרי בעשור הקרוב.

שרי אריסון במקום 64 בין 100 הנשים החזקות בעולם של "פורבס"
שרי אריסון במקום 64 בין 100 הנשים החזקות בעולם של "פורבס" from images1.calcalist.co.il
דייב מכין כריכים עם בעלה ביל. ההשקעה הכוללת בפרויקט של מאסטרקארד, קרן המחקר של ביל ומלינדה גייטס וקרן המחקר הבריטית wellcome תעמוד על 125 מיליון דולר • מטרת המאיץ היא לזרז פיתוח של תרופות חדשות. הבה נחזיר לסדר היום את נושא מניעת ההריון. ליבת פעילותה היא העצמת נשים וילדות במטרה לעזור להם למצות במלואו את הפוטנציאל הגלום בהן. מלינדה גייטס מונה את האתגרים הגלובליים העיקריים ומסבירה למה צריך יותר נשים בחזית הטכנולוגית. מלינדה גייטס, יושבת ראש משותפת בקרן הצדקה הגדולה בעולם, קרן ביל ומלינדה גייטס. ריצ׳רד גרנל ריק אוקסק ריק ג'ייקובס ריק גייטס ריק ומורטי ריק מצ'אר ריק פיטינו ריק פרי ריקארד ורנש ריקארדו קרבאליו ריקה רזאל ריקוד ריקוד דגלים ריקוד מושחת ריקוד על מוט ריקוד רומנטי ריקול ריקושט ריקי ג'רווייס ריקי גל ריקי היקמן ריקי כהן ריקי כהן ריקי לייק ריקי ממן ריקי רוביו ריקרדו דה בורגוס ריקרדו מינאלי ריקרדו פרוייטי רישאר גאסקה. מלינדה ובעלה נותרו גם הם מחויבים לשנות את מצב החינוך בארצות הברית.

אחות אחת גדולה ושני אחים קטנים.

קרן ביל & מלינדה גייטס היא הקרן הפרטית הגדולה והעשירה בעולם, שהוקמה בידי ביל ומלינדה גייטס. לפחות בתחום אחד אומרים לילדי משפחת גייטס לא. קרא הכל על מלינדה גייטס באתר גלובס: (1) כי בעיות גדולות יכול להיות פתרונות פשוטים (2) כי מי יכול לעזור, צריך. לגירושים השפעה פוטנציאלית על תחומים רבים שבהם פועלים בני הזוג ומשקיעים, ובהם נדלן, טכנולוגיה, בריאות, מדיניות אקלים ונושאים חברתיים כמו שוויון לנשים. מלינדה ובעלה נותרו גם הם מחויבים לשנות את מצב החינוך בארצות הברית. מלינדה גייטס, שעומדת בראש קרן הצדקה על שמה ועל שם בעלה, ביל, נמצאת במקום השישי ברשימת 100 הנשים החזקות ביותר בעולם שפרסם היום (ג') המגזין פורבס. מלינדה פרנץ' גייטס היא יושבת ראש משותפת בקרן הצדקה הגדולה בעולם, קרן ביל ומלינדה גייטס, אותה ייסדה יחד עם בעלה ביל גייטס. ליבת פעילותה היא העצמת נשים וילדות במטרה לעזור להם למצות במלואו את הפוטנציאל הגלום בהן. אך האם זה צריך להיות כך? היא ידועה בעיקר בזכות עבודתה הפילנתרופית כמייסדת משותפת של 'קרן ביל ומלינדה גייטס'. לפני נישואיהם של ביל גייטס, מלינדה השיגה הישגים מרשימים במיקרוסופט. ריצ׳רד גרנל ריק אוקסק ריק ג'ייקובס ריק גייטס ריק ומורטי ריק מצ'אר ריק פיטינו ריק פרי ריקארד ורנש ריקארדו קרבאליו ריקה רזאל ריקוד ריקוד דגלים ריקוד מושחת ריקוד על מוט ריקוד רומנטי ריקול ריקושט ריקי ג'רווייס ריקי גל ריקי היקמן ריקי כהן ריקי כהן ריקי לייק ריקי ממן ריקי רוביו ריקרדו דה בורגוס ריקרדו מינאלי ריקרדו פרוייטי רישאר גאסקה.

Post a Comment for "מלינדה גייטס - About: Melinda Gates"